Niezbędnik menadżera - wybrane elementy dobrych praktyk z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi

To 2 -dniowe szkolenie dedykowane jest m
enadżerom średniego i wyższego szczebla, właścicielom małych i średnich firm, menadżerom  w firmach z działem personalnym, który wymaga określonych rekomendacji dotyczących zarzadzania ludźmi w danym zespole, a także działom personalnym , które chcą wyedukować swoich menadżerów w zakresie zarządzania ludźmi, tak aby byli partnerami w realizacji wypracowanych rozwiązań w danej firmie.
Poprzez prezentację teoretycznych i praktycznych treści w zakresie skutecznego prowadzenia zespołów z perspektywy mendżera oraz aktywne warsztaty w oparciu o konkretne narzędzia , wypracujemy wspólnie własne narzędzia niezbędne menadżerom do prowadzania własnych zespołów.
Opracujemy wzory dokumentów oraz praktyczne rozwiązania z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi do wykorzystania w codziennej pracy. 
Będziemy dyskutować i szukać wspólnie odpowiedzi na następujące pytania :

  • Jakiego kandydata potrzebuję i jak go wybrać i rozwijać w moim zespole
  • Jak zatrudnić kandydata – stosunek pracy w praktyce.
  • Jakie są obowiązki ma menadżer żeby być zgodnym z kodeksem pracy.
  • Jak motywować zespół w oparciu o wynagrodzenia stałe i zmienne
 
 
Copyright (c)2009 personnelpartner.pl & Kreator stron WWW eHost.pl